sooffiiee.blogg.se

En blogg om kärlek, jobb och min fritid

kärlek vid första ögonkastet

Publicerad 2015-07-26 20:35:19 i

Jag trodde aldrig på första ögonkastet men när jag träffade min kärlek i mitt liv så började jag faktiskt tro på kärlek vid första ögonkastet.

Den var en lördag 4:e April, jag vaknade upp och tänkte idag är dagen här då jag ska för första gången ska få träffa den här underbara killen jag snackat med och sätt sjukt fina bilder på på internet och fått. Jag fixade ordning mig och försökte se något bra ut iallafall tog bussen mot tierp sedan tåget mot Uppsala. Han hade bett mig att skriva när jag var i vattholma och det gjorde jag. När jag väl var framme så stod han där på perrongen och väntade på mig. Han var så otroligt fin. Jag fick en kram och fick frågan om allt var bra

Innan vi gick på bio så gick vi till ett fik där vi snackade lite för att lära känna varandra lite. Allt var så perfekt. När klockan var slagen så gick vi till bion köpte popcorn och läsk, gick in i biografen, bion började. Han tog min hand och höll om mig. Det var så mysigt allt var så perfekt.

När bion var slut var det dags att åka hem, han följde mig till tåget fick en kram och hoppade på tåget. 

Vi berättade för varandra på sms hur mycket vi tyckte det var mysigt å så.

Vi bestämde en till träff den 10:e April en fredag och att jag då skulle sova kvar hos honom. Jag tog tåget till honom och allt blev allt mer pirrigt då jag visste att jag skulle träffa hans familj för första gången. När jag väl kom fram så mötte han mig vid tåget, vi tog bussen till gränbycentrum gick lite där inne sen gick vi hem till honom. Det var då dags att heja på hans föräldrar för första gången, men förstod inte varför jag var så nervös, aldrig träffat så himla mysiga föräldrar. Sen kom kvällen då vi skulle sova med varandra för första gången. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, får jag kyssa honom? Får jag kram honom? Får jag hålla om honom? Men så kom den, fösta kyssen när vi kollade på film sen var så himla mysig.

Vaknade upp på lördagen och allt var så mysigt att vakna upp med honom, vi bestämde oss då för att åka till fyrishov för att bada. Bästa dagen på länge var det då. Vi hade så roligt och mysigt. Det var då vi bestämde oss för att denna dag är vår.

Nu har vi snart vart tillsammans i 4 månader och dessa fyra månader har vart de bästa i mitt liv och flera månader, år och dagar kommer det bli. Han är drömprinsen i mitt liv. Vi har hunnit med så sjukt mycket dessa månader. Älskar dig så otroligt mycket hjärtat. Du är mitt liv.

KÄRLEKEN FÖR DIG ÄR SÅ SJUKT STOR. DEN KOMMER ALDRIG ATT SLUTA SLÅ FÖR DIG 💖

Det här är de allra första bilderna vi tog på oss 💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela